Як замовити товар?
- Через сайт: складайте вибрані товари в кошик та заповнюйте поля з контактною інформацією або введіть пароль та логін (якщо Ви вже робили у нас покупки).
- Електронною поштою: shop@filterclean.com.ua із зазначенням Ваших контактних даних.
- По телефону або через Viber: якщо Вам потрібна попередня консультація, телефонуйте на один із наших телефонів та робіть замовлення за телефоном: (099) 117-10-10 (Vodafone).
- Ми є на PROM.UA, ROZETKA.UA.
Як сплатити товар?
Після розміщення товару у кошику Вам буде запропоновано пройти процедуру оформлення замовлення з подальшою оплатою. Реєстрація на нашому сайті дозволить Вам у майбутньому швидше оформляти свої замовлення та бачити їхню історію та статус.
Фізичні особи можуть оплатити товар прямо на сайті через платіжну банківську систему Portmone або скористатися оплатою виставленого рахунку-фактури.
Юридичні особи перераховують оплату на розрахунковий рахунок, який ми надаємо у процесі обміну документами через електронну пошту.
Як отримати товар?
Після того, як Ви сплатили замовлення, з Вами зв’яжеться продавець-консультант Інтернет-магазину, щоб підтвердити оплату та домовитися про умови відправлення та доставки Вашого замовлення. Отримати товар можна так:
- Укрпошта
- Нова Пошта
- Джастін
- Самовивіз
Доставка компаніями-перевізниками здійснюється у вказане при оформленні замовлення відділення (для всіх міст України).
При отриманні замовлення у відділенні ви додатково сплачуєте за його доставку, вартість якої залежить від тарифів даної компанії-перевізника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що вартість доставки товару може змінюватись в залежності від ваги та габаритів.
Пам’ятайте, що оплата товару післяплатою збільшує вартість товару та доставки.
Самовивіз (за адресою: м. Київ, півострів Рибальський, вул. Електриків, 26). Замовлення можна буде забрати лише після підтвердження оплати продавцем-консультантом інтернет-магазину!
Якість товару
Як представники німецької компанії Papiervererbeitung Görlitz GmbH ми несемо відповідальність за збереження товару і ретельно переглядаємо товар на предмет цілісності та якості перед тим, як відправити його Вам.
Ми не несемо відповідальності за шкоду заподіяну компанією-перевізником під час доставки товару до відділення.
Якщо Ви при отриманні та огляді товару помітили невідповідність якості, будь-які пошкодження, що заважають його адекватному використанню або його нестачі, Ви маєте право повернути товар продавцю протягом 14 діб, зберігаючи при цьому цілісність упаковки. Для цього Вам необхідно протягом доби виконати процедуру повернення, описану в Договорі публічної оферти, п. 8 «Порядок прийому та заміни товару». Повернення вартості замовленого товару повертається покупцю на банківську картку або розрахунковий рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Товару продавцем.
З питань, пов’язаних з оформленням, оплатою, доставкою та якістю товару звертайтесь до нас за телефонами: (099) 177-10-10 (Vodafone), (044) 351-76-73.
Час роботи магазину: ПН-ЧТ – 9:00-18:00; ПТ – 9:00-15:00; СБ, НД – вихідні дні.
Ласкаво просимо та хороших Вам покупок!